Ont!

Ja i halsen!
Har vart sjuk i 2 dagar nu, låg på soffan hela dagen å var död i går tror ja!
så i morgon måste ja vara pigg för då ska ja var på babyproffsen :-)
Sjukt kul är det!
Har lärt mig kassan nu så då vart det mycket roligare :-) hehe
Väldigt kul å hjälpa kunder oxå :-) hihi

Idag har det inte hänt så mycket här
Ja har städat *som vanligt*
Fisen somna på sin soffa med Bilar på tv.n
Undrar lite vad han kommer bli när han blir stor, han har ju bara bilar i huve  :-P

Ringde farmor Ejje i dag *antes famor* prata lite å så, frågade om hon kunde å ville sticka lite sockar till Victor * jag har tänkt på det länge!* Hehe å då får ja till svar. ja men det har ja redan gjort åt lille mannen! Är hon inte för snäll!?
Näe nu ska ja dricka upp min whisky *för halsen* å lägga mig börjar kl 10 till 17
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Kuuuul att du börjat igen :D Puss!

2008-10-20 @ 00:48:14
URL: http://annashii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0