8 dagar kvar


Idag är det bara 8 dagar kvar till jag FÅR ta fram julen
Men jag hade mer än gärna gjort det i dag eller i går, förra veckan till å med!!

Väntar på samtal från HC om vi får ta sprutan idag....på BVC ?!?
Ringde å fråga om vilka tider det gällde å det var ju såklart nästa vecka !
Men Ante jobbar ju alla dagar utom fredag..å då var det stängt, så fråga om vi kunnde ta i dag..vi jag måste ju ha med Ante annars dör ja ju!! fy för sprutor
Så ja väntar på besked om vi får ta i dag..

Idag ska ja gå över till fader och kolla på vad det är för skider han har igentligen...mammas fisen vill ju ha ett par...så tänkte kolla vad som finns :-) annars blir det till å köpa!

Ska försöka slipa idag oxå ..vi har fått upp några skåp å Heregud vad annorlunda det blir!! :-D

Planerar julaftonen oxå Alla blir här i vårat hus!
Jag
Ante
Victor
Berit
Åke
Ejje
Jocke
Pappa
Lena
Johanna
Linda
Mats
Celie
Selma

Så hela 14 stycken ska vi vara här! Kul med många på julen!
Sitter å klurar på julmaten..vad är det igentligen på ett julbord..Vi ska ju köra knytis när vi blir så många så måste ju skriva vad alla ska ha med sig :-)

Måste sätta igång med bakandet oxå..det är ju kalas snart den 5 blir det! Mammas prins blir 3 år<3

Näe gå å kolla om Ante tänker kliva upp idag :-D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0