Köttsoppa


Ja det har jag kokat idag!
Tog upp morötterna igår så då kunde ja inte hålla mig..det är godare när man gör egen! :-)

Städat har ja gjort oxå :-D

Kan uppdatera lite julklappar...:-D

Antes klappar trode ju jag skulle vara klar..men fick paketet å får se att det inte alls var en hel säsong utan bara nått avsnitt av den första säsongen!!!
Men det var ja å fixa på elgiganten, det var där ja köpte eller på internet var det för dom hade den inte här i *lilla* hudik...men men
Fick beställa den rätta på samma ställe som den andra å nu ligger dom i skåpet till julafton :-D

Idag kom Helena, Lukas & Frida på besök efter dagis roligt va det :-)
Fisen somna efter dom hade gått :-D haha dom lekte ju hur bra som helst..eller ja lite tjafs var det om motorcykeln men den ställde ja ut på altan då vart det lugna gatan.
Vi ska åka lastbil i kväll oxå..lika bra det nu när fisen sove lite...hmm får se när han somnar i kväll...

Ska iaf på kyrkis i morron sen blir det staden antagligen med Linda så jag får pengar denna månad oxå..

Nu står fisen & borstar tänderna men sin nya tandborte med värsta brandbilen på Haha :- )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0