Ensamma hemma

Ja för första gången i sitt liv har Victor sovit borta hos farmor!

När vi lämnade han i går så vart det väl lite grin med det går ju över :-)
Det har iaf gått super bra!
Han hade väl kommit i säng vid 22 (Vi åkte runt 20) å sovit hela natten, när klockan var typ 10 så sov han än :-)
Han är ju så duktig med farmor så hon får sova lite, hon har vare lite orolig för att inte få sova..det har ju sina skäl det oxå haha

Så i går då kollade jag å älsklingen på 2 avsnitt med Trueblood & dippade grönsaker å myste bara :-)
Men ja tror att Ante hae lite ångest för han frågade mig flera gånger om jag ville leka med lastbilar för han hade ingen å leka med nu :-P haha sötis

Ne nu ska ja göra mig klar så kommer kärleken å hämtar mig så åker vi till stan å handlar
Han är å hämtar dom sista plankorna till huset sen är det klart :-D Wiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0