Fy fasen vad jag är bra!

Det är slutet av september & jag har redan köpt 6 JUL klappar :-)

En varsin till syrrorna
Två till mammas fisen, helt sjukt glad blev ja när ja hittar det ja har efterlyst både i Sverige & i Norge :-) Nämligen en bilmatta med Cars på!
Två till älsklingen två boxar av det han kollar på Mythbusters! :-P

Det känns skönt kan ja löva

Har antagligen på G till Far oxå..beror på hur många antes broder har kvar och vad det är för nått :-D
Han säljer strummpor på marknader..haha från att ga till Ica handlare till strump säljare eller ja han säljer ju även sylt av olika slag :-D haha

JA så idag har man vare i staden med Linda och vi var utan barn så skönt är det ibland !
Sen åt vi lite korv med bröd hos Linda efter dagis å sen hem å fixa mat till pappan :-)

Ja så nu väntar jag bara på att sonen ska sova men han har fått för sig att leka med bilar med Isak (våran gammling till hund) :-) haha

Men men nu ska han sova det är dagis i morron

Bye!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Nämen!! Dehär hade jag ju helt missat!! Din blogg altså! :)



Åh vi saknar er också!!

Längtar tills vi kommer upp igen.

Och ännu mer tills vi finns där uppe för jämnan ;)



Kramar!

2009-09-30 @ 00:48:45
URL: http://hedbloms.blogspot.com
Postat av: sandra/niklas/thindra/justin

hejsan, så du har redan börjat handla julklappar, de måste nog jag med göra, de e ju ba 2 mån kvar bara typ aaaah panik! hehe

2009-10-06 @ 11:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0